Izvještaj o rezultatima rada u vezi sa provedenim pojačanim nadzorima u mjesecu junu 2020. godine u predmetu nadzora evidentiranja prometa i radnih odnosa
U skladu sa Odlukom o pojačanom inspekcijskom nadzoru, broj: 17-04-00060/20-1041-001 od 05. 06. 2020. godine, Kantonalna uprava za inspekcijske poslove je u nastavku planiranih aktivnosti u 2020. godini izvršila pojačane inspekcijske nadzora u predmetu nadzora evidentiranja prometa i radnih odnosa.
Kako su se inspekcijski nadzori vršili u određenim upravnim oblastima i ciljanoj grupi subjekata tako je i poseban plan inspekcijskog nadzora promovisan putem medija, odnosno putem RTV USK-a i zvanične web stranice Vlade USK-a, a sve sa ciljem da se preventivno djeluje prema subjektima nadzora u vezi sa pripremom subjekata za inspekcijske nadzore.
Inspekcijske nadzore su vršili mješoviti timovi tržišno, turističko-ugostiteljske inspekcije i inspekcije za rad i radne odnose i zaštitu na radu.
Tržišno, turističko-ugostiteljska inspekcija u navedenom periodu izvršila je ukupno 190 nadzora, i tom prilikom utvrđeni su slijedeći nedostaci i nepravilnosti:
Inspekcija za rad i radne odnose i zaštitu na radu izvršila je ukupno 219 nadzora, i tom prilikom utvrđeni su slijedeći nedostaci i nepravilnosti:
Ističe je da određeni broj kontorlisanih subjekata učinio ponovljene prekršaje iz oblasti radnih odnosa, tako su izrečene prekršajne kazne dosta veće u odnosu na prve prekršaje.
U zbirnom izvještaju dolazi se do zaključka da je izvršeno ukupno 409 nadzora i izdano je ukupno 166 prekršajnih naloga u ukupnom iznosu od 302.750,00 KM; a što predstavlja velik iznos, ali i pokazuje na činjenicu da određeni broj subjekata i dalje ne izdaju račune čineći pri tome najteže porezne prekršaje, i da je još uvijek prisutno angažovanje radnika bez zaključenog ugovora o radu. Sve navedeno direktno dovodi do uvećanja prihoda poslodavca, nanosi se šteta društvu i znatno se usporava ekonomski rast i zapošljavanje.
Poredeći ukupan broj inspekcijskih nadzora sa izrečenim upravnim mjerama, kako korektivnim tako i represivnim mjerama, dolazi se do zaključka da je 55% kontrolisanih subjekata nadzora bilo neuredno.
Ovim putem Kantonalna uprava se zahvaljuje i građanina koji su svakodnevno vršili prijave i ukazivali na određene subjekte koji su radili suprotno Zakonu.
Kantonalna uprava za inspekcijske poslove ovim putem još jednom poziva sve subjekte da poštuju zakonske propise u navedenim oblastima. Isto tako apeliujemo građane da sve uočene nepravilnosti mogu prijaviti na slijedeće kontakte:
- Telefon za prijavu: 037-316-105
- E-mail: inspekcija@vladausk.ba
- Poštom, na adresu ul. Omera Ef. Novljanina broj 4, 77 000 Bihać
Budite obaviješteni putem e-maila:
Predstavnički dom Parlamena Federacije Bosne i Hercegovine na svojoj 23. redovnoj ...
Preuzmi dokument: Javni oglas za imenovanje zamjenika kantonalnog pravobranioca ...
Preuzmi dokument: Javni oglas za imenovanje kantonalnog pravobranioca ...
Preuzmi dokumente: JAVNI POZIV za Ruralni razvoj - subvencioniranje ruralnog ...
Preuzmi dokument: Javni konkurs za imenovanje na upražnjenu poziciju rukovodećeg ...
Preuzmi dokument: Odluka o ponistenju postupka javne nabavke - 14.06.2022.
Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - LOT 2
Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - LOT 1
Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Nabavka ...
Saznaj više o ministarstvima
Ulica Alije Đerzeleza br. 2
77000 Bihać
BiH
Centrala:
+387 37 316 - 000
+387 37 316 - 050
Kabinet premijera:
037 227 - 801
037 227 - 802
037 227 - 803 (fax)
E-mail:
premijer@vladausk.ba
.
.