SAOPĆENJE ZA JAVNOST

02.07.2020 - 14:29 by Administrator

Izvještaj o rezultatima rada u vezi sa provedenim pojačanim nadzorima u mjesecu junu 2020. godine u predmetu nadzora evidentiranja prometa i radnih odnosa

U skladu sa Odlukom o pojačanom inspekcijskom nadzoru, broj: 17-04-00060/20-1041-001 od 05. 06. 2020. godine, Kantonalna uprava za inspekcijske poslove je u nastavku planiranih aktivnosti u 2020. godini izvršila pojačane inspekcijske nadzora u predmetu nadzora evidentiranja prometa i radnih odnosa.

Kako su se inspekcijski nadzori vršili u određenim upravnim oblastima i ciljanoj grupi subjekata tako je i poseban plan inspekcijskog nadzora promovisan putem medija, odnosno putem RTV USK-a i zvanične web stranice Vlade USK-a, a sve sa ciljem da se preventivno djeluje prema subjektima nadzora u vezi sa pripremom subjekata za inspekcijske nadzore.

Inspekcijske nadzore su vršili mješoviti timovi tržišno, turističko-ugostiteljske inspekcije i inspekcije za rad i radne odnose i zaštitu na radu.

Tržišno, turističko-ugostiteljska inspekcija u navedenom periodu izvršila je ukupno 190 nadzora, i tom prilikom utvrđeni su slijedeći nedostaci i nepravilnosti:

  • izdano je 21 rješenje za otklanjanje nedostataka;
  • Kod 6 subjekata utvrđeno je da su obavljali ugostiteljsku djelatnost bez rješenja nadležnog organa i ukupno 5 subjekata je zapečaćeno – izrečena mjera privremene zabrane obavljanja djelatnosti;
  • 6 subjekata nije posjedovalo fiskalni uređaj;
  • 52 subjekta nadzora nisu izdavali fiskalne račune, odnosno u ukupnog broja kontrolisanih subjekata za njih 27,30% u momentu inspekcijskog nadzora je utvrđeno da nisu izdavali fiskalne račune;
  • Izdano je 75 prekršajnih naloga u ukupnom finansijskom efektu od 150.750,00 KM.

Inspekcija za rad i radne odnose i zaštitu na radu izvršila je ukupno 219 nadzora, i tom prilikom utvrđeni su slijedeći nedostaci i nepravilnosti:

  • izdano je 39 rješenja za otklanjanje nedostataka;
  • zatečeno je ukupno 95 radnika bez regulisanog radno-pravnog statusa u skladu sa Zakonom, odnosno bez zaključenog ugovora o radu i bez izvršene prijave na obavezna osiguranja, odnosno od ukupnog broja kontrolisanih  radnika 324, u procentu od 29,30 % radnika je angažovano suprotno Zakonu;
  • Izdano je 91 prekršajni nalog u ukupnom finansijskom efektu od 152.000,00 KM.

Ističe je da određeni broj kontorlisanih subjekata učinio ponovljene prekršaje iz oblasti radnih odnosa, tako su izrečene prekršajne kazne dosta veće u odnosu na prve prekršaje.

U zbirnom izvještaju dolazi se do zaključka da je izvršeno ukupno 409 nadzora i izdano je ukupno 166 prekršajnih naloga u ukupnom iznosu od 302.750,00 KM; a što predstavlja velik iznos, ali i pokazuje na činjenicu da određeni broj subjekata i dalje ne izdaju račune čineći pri tome najteže porezne prekršaje, i da je još uvijek prisutno angažovanje radnika bez zaključenog ugovora o radu. Sve navedeno direktno dovodi do uvećanja prihoda poslodavca, nanosi se šteta društvu i znatno se usporava ekonomski rast i zapošljavanje.

Poredeći ukupan broj inspekcijskih nadzora sa izrečenim upravnim mjerama, kako korektivnim tako i represivnim mjerama, dolazi se do zaključka da je 55% kontrolisanih subjekata nadzora bilo neuredno.

Ovim putem Kantonalna uprava se zahvaljuje i građanina koji su svakodnevno vršili prijave i ukazivali na određene subjekte koji su radili suprotno Zakonu.

Kantonalna uprava za inspekcijske poslove ovim putem još jednom poziva sve subjekte da poštuju zakonske propise u navedenim oblastima. Isto tako apeliujemo građane da sve uočene nepravilnosti mogu prijaviti na slijedeće kontakte:

- Telefon za prijavu: 037-316-105 

- E-mail: inspekcija@vladausk.ba

- Poštom, na adresu ul. Omera Ef. Novljanina broj 4, 77 000 Bihać

Preuzimanja

Kalendar dešavanja

Javne rasprave

16.11.2017

Javna rasprava o Nacrtu zakona o izmjenama ...

Predstavnički dom Parlamena Federacije Bosne i Hercegovine  na svojoj 23. ...

Javni pozivi i konkursi

20.12.2024

Rezultati Javnog poziva za organizacije civilnog ...

Preuzmi dokument: Rezultati Javnog poziva za organizacije civilnog društva ...

03.12.2024

Javni oglas za popunu radnog mjesta - prijem ...

Preuzmi dokument: Javni oglas za popunu radnog mjesta - prijem namještenika ...

21.11.2024

Javni oglas za prijem namještenika na neodređeno ...

Preuzmi dokument: Javni oglas za prijem namještenika na neodređeno ...

21.11.2024

Javni oglas za popunu radnog mjesta - prijem ...

Preuzmi oglas: Javni oglas za popunu radnog mjesta - prijem namještenika ...

Javne Nabavke

10.01.2025

„Izvođenje radova za dogradnju sale za ...

Preuzmi dokument: „Izvođenje radova za dogradnju sale za kineziterapiju ...

10.01.2025

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

27.12.2024

LOT 1 - Nabavka usluga redovnog održavanja ...

Preuzmi dokumet: LOT 1 - Nabavka usluga redovnog održavanja i servisiranja ...

27.12.2024

Nabavka i ugradnja pumpe za centralno grijanje

Preuzmi dokument: Nabavka i ugradnja pumpe za centralno grijanje


Bihac
Datum: 14.01.2025.
Vrijeme: 20h
Temperatura: -1°C
Polutant: Koncentracija: Index:
pm2.5: 42 116
pm10: 43 43
CO: 0 0
O3: 31 13
SO2: 2 1
NO2: 43 22

Indeks kvaliteta zraka - legenda
nema mjerenja  
dobar 0 - 50
umjeren 51 - 100
nezdrav za osjetljive grupe 101 - 150
nezdrav 151 - 200
veoma nezdrav 201 - 300
opasan 301 - 500

Kontakt

Adresa

Ulica Alije Đerzeleza br. 2
77000 Bihać
BiH

Centrala:
+387 37 316 - 000
+387 37 316 - 050

Kabinet premijera:
037 227 - 801
037 227 - 802
037 227 - 803 (fax)

E-mail:
premijer@vladausk.ba

Obavještenja iz Vlade

Obavještenja iz ministarstava