Izvještaj o rezultatima rada u vezi sa provedenim pojaÄanim nadzorima u mjesecu junu 2020. godine u predmetu nadzora evidentiranja prometa i radnih odnosa
U skladu sa Odlukom o pojaÄanom inspekcijskom nadzoru, broj: 17-04-00060/20-1041-001 od 05. 06. 2020. godine, Kantonalna uprava za inspekcijske poslove je u nastavku planiranih aktivnosti u 2020. godini izvršila pojaÄane inspekcijske nadzora u predmetu nadzora evidentiranja prometa i radnih odnosa.
Kako su se inspekcijski nadzori vršili u određenim upravnim oblastima i ciljanoj grupi subjekata tako je i poseban plan inspekcijskog nadzora promovisan putem medija, odnosno putem RTV USK-a i zvaniÄne web stranice Vlade USK-a, a sve sa ciljem da se preventivno djeluje prema subjektima nadzora u vezi sa pripremom subjekata za inspekcijske nadzore.
Inspekcijske nadzore su vršili mješoviti timovi tržišno, turistiÄko-ugostiteljske inspekcije i inspekcije za rad i radne odnose i zaštitu na radu.
Tržišno, turistiÄko-ugostiteljska inspekcija u navedenom periodu izvršila je ukupno 190 nadzora, i tom prilikom utvrđeni su slijedeći nedostaci i nepravilnosti:
Inspekcija za rad i radne odnose i zaštitu na radu izvršila je ukupno 219 nadzora, i tom prilikom utvrđeni su slijedeći nedostaci i nepravilnosti:
IstiÄe je da određeni broj kontorlisanih subjekata uÄinio ponovljene prekršaje iz oblasti radnih odnosa, tako su izreÄene prekršajne kazne dosta veće u odnosu na prve prekršaje.
U zbirnom izvještaju dolazi se do zakljuÄka da je izvršeno ukupno 409 nadzora i izdano je ukupno 166 prekršajnih naloga u ukupnom iznosu od 302.750,00 KM; a što predstavlja velik iznos, ali i pokazuje na Äinjenicu da određeni broj subjekata i dalje ne izdaju raÄune Äineći pri tome najteže porezne prekršaje, i da je još uvijek prisutno angažovanje radnika bez zakljuÄenog ugovora o radu. Sve navedeno direktno dovodi do uvećanja prihoda poslodavca, nanosi se šteta društvu i znatno se usporava ekonomski rast i zapošljavanje.
Poredeći ukupan broj inspekcijskih nadzora sa izreÄenim upravnim mjerama, kako korektivnim tako i represivnim mjerama, dolazi se do zakljuÄka da je 55% kontrolisanih subjekata nadzora bilo neuredno.
Ovim putem Kantonalna uprava se zahvaljuje i građanina koji su svakodnevno vršili prijave i ukazivali na određene subjekte koji su radili suprotno Zakonu.
Kantonalna uprava za inspekcijske poslove ovim putem još jednom poziva sve subjekte da poštuju zakonske propise u navedenim oblastima. Isto tako apeliujemo građane da sve uoÄene nepravilnosti mogu prijaviti na slijedeće kontakte:
- Telefon za prijavu: 037-316-105
- E-mail: inspekcija@vladausk.ba
- Poštom, na adresu ul. Omera Ef. Novljanina broj 4, 77 000 Bihać
PredstavniÄki dom Parlamena Federacije Bosne i Hercegovine na svojoj 23. ...
Preuzmi dokument: Rezultati Javnog poziva za organizacije civilnog društva ...
Preuzmi dokument: Javni oglas za popunu radnog mjesta - prijem namještenika ...
Preuzmi dokument: Javni oglas za prijem namještenika na neodređeno ...
Preuzmi oglas: Javni oglas za popunu radnog mjesta - prijem namještenika ...
Preuzmi dokument: „Izvođenje radova za dogradnju sale za kineziterapiju ...
Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Preuzmi dokumet: LOT 1 - Nabavka usluga redovnog održavanja i servisiranja ...
Preuzmi dokument: Nabavka i ugradnja pumpe za centralno grijanje
Saznaj više o ministarstvima
Download sekcija
Hronološki registar propisa objavljenih u "Službenom glasniku USK":
Datum: | 14.01.2025. | |
Vrijeme: | 20h | |
Temperatura: | -1°C | |
Polutant: | Koncentracija: | Index: |
pm2.5: | 42 | 116 |
pm10: | 43 | 43 |
CO: | 0 | 0 |
O3: | 31 | 13 |
SO2: | 2 | 1 |
NO2: | 43 | 22 |
nema mjerenja | |
dobar | 0 - 50 |
umjeren | 51 - 100 |
nezdrav za osjetljive grupe | 101 - 150 |
nezdrav | 151 - 200 |
veoma nezdrav | 201 - 300 |
opasan | 301 - 500 |
Ulica Alije Đerzeleza br. 2
77000 Bihać
BiH
Centrala:
+387 37 316 - 000
+387 37 316 - 050
Kabinet premijera:
037 227 - 801
037 227 - 802
037 227 - 803 (fax)
E-mail:
premijer@vladausk.ba