Sektor za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima

20.10.2021 - 00:00 by Administrator

Nadležnost Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima

(1)    Poslovi iz nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima i Pisarnicu odnose se na: 

a)    analizu i upravljanje ljudskim resursima;
b)    voÄ‘enje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
c)    izradu rješenja (o prijemu, rasporedu, premještaju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr.);
d)    izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
e)    pripremanje dokumentacije za prijem, unapreÄ‘enje, nagraÄ‘ivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
f)    obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Pravilniku o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine i Uputstvu o načinu vršenja kancelarijskog poslovanja;
g)    organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavoÄ‘enja, rasporeÄ‘ivanja, razvoÄ‘enja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema. 

(2)    Poslovi iz nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima obavljaju se poslovi koji se odnose na: 

a)    analizu i upravljanje ljudskim resursima;
b)    voÄ‘enje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
c)    izradu rješenja (o prijemu, rasporedu, premještaju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
d)    izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
e)    pripremanje dokumentacije za prijem, unapreÄ‘enje, nagraÄ‘ivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje i sl. 

(3)    Poslovi nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima koji se obavljaju u Pisarnici odnose se na: 

a)    obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Pravilniku o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine i Uputstvu o načinu vršenja kancelarijskog poslovanja;
b)    organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavoÄ‘enja, rasporeÄ‘ivanja, razvoÄ‘enja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema. 

 

Preuzimanja

Kalendar dešavanja

Javne rasprave

10.01.2025

Javna rasprava o izmjenama Zakona o državnoj ...

Preuzmi dokument: Zakon o državnoj službi USK

04.11.2024

Ministarstvo privrede USK poziva građane ...

Ministarstvo privrede Unsko-sanskog kantona je pripremilo Nacrt Strategije razvoja ...

03.10.2024

Obavijest o održavanju javne rasprave u ...

Federalno ministarstvo rada i socijalne politike planira održati javnu raspravu ...

27.09.2024

Javni poziv za održavanje javne rasprave ...

Preuzmi dokument: Javni poziv za održavanje javne rasprave o Nacrtu Zakona ...

Javni pozivi i konkursi

06.01.2025

Obavijest i javni poziv za zainteresirane ...

Preuzmi dokument: Obavijest i javni poziv za zainteresirane prijevoznike

27.12.2024

Konačne rang liste po Javnom pozivu za naučno-istraživačke ...

Preuzmi dokument: Konačna rang lista Programi 3C i 3D Konačna rang lista ...

25.12.2024

Preliminarna rang lista korisnika sredstava ...

Preuzmi dokument: Preliminarna rang lista korisnika sredstava koji ...

24.12.2024

JAVNI OGLAS za popunu upražnjenih radnih ...

JAVNI OGLAS za popunu upražnjenih radnih mjesta policijskih službenika u početni ...

Javne Nabavke

10.01.2025

„Izvođenje radova za dogradnju sale za ...

Preuzmi dokument: „Izvođenje radova za dogradnju sale za kineziterapiju ...

10.01.2025

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

27.12.2024

LOT 1 - Nabavka usluga redovnog održavanja ...

Preuzmi dokumet: LOT 1 - Nabavka usluga redovnog održavanja i servisiranja ...

27.12.2024

Nabavka i ugradnja pumpe za centralno grijanje

Preuzmi dokument: Nabavka i ugradnja pumpe za centralno grijanje


Bihac
Datum: 14.01.2025.
Vrijeme: 21h
Temperatura: -1°C
Polutant: Koncentracija: Index:
pm2.5: 30 87
pm10: 32 32
CO: 0 0
O3: 30 13
SO2: 2 1
NO2: 31 16

Indeks kvaliteta zraka - legenda
nema mjerenja  
dobar 0 - 50
umjeren 51 - 100
nezdrav za osjetljive grupe 101 - 150
nezdrav 151 - 200
veoma nezdrav 201 - 300
opasan 301 - 500

Kontakt

Adresa

Ulica Alije Đerzeleza br. 2
77000 Bihać
BiH

Centrala:
+387 37 316 - 000
+387 37 316 - 050

Kabinet premijera:
037 227 - 801
037 227 - 802
037 227 - 803 (fax)

E-mail:
premijer@vladausk.ba

Obavještenja iz Vlade

Obavještenja iz ministarstava