Sektor za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima

20.10.2021 - 00:00 by Administrator

Nadležnost Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima

(1)    Poslovi iz nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima i Pisarnicu odnose se na: 

a)    analizu i upravljanje ljudskim resursima;
b)    voÄ‘enje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
c)    izradu rješenja (o prijemu, rasporedu, premještaju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr.);
d)    izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
e)    pripremanje dokumentacije za prijem, unapreÄ‘enje, nagraÄ‘ivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
f)    obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Pravilniku o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine i Uputstvu o načinu vršenja kancelarijskog poslovanja;
g)    organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavoÄ‘enja, rasporeÄ‘ivanja, razvoÄ‘enja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema. 

(2)    Poslovi iz nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima obavljaju se poslovi koji se odnose na: 

a)    analizu i upravljanje ljudskim resursima;
b)    voÄ‘enje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
c)    izradu rješenja (o prijemu, rasporedu, premještaju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
d)    izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
e)    pripremanje dokumentacije za prijem, unapreÄ‘enje, nagraÄ‘ivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje i sl. 

(3)    Poslovi nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima koji se obavljaju u Pisarnici odnose se na: 

a)    obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Pravilniku o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine i Uputstvu o načinu vršenja kancelarijskog poslovanja;
b)    organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavoÄ‘enja, rasporeÄ‘ivanja, razvoÄ‘enja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema. 

 

Preuzimanja

Kalendar dešavanja

Javne rasprave

04.03.2025

Javna rasprava o Nacrtu Zakona o izmjenama ...

Preuzmi dokument: Javna rasprava o Nacrtu Zakona o izmjenama i dopunama Zakona ...

20.01.2025

Javni poziv za raspravu o Nacrtu zakona o ...

Preuzmi dokument: Javni poziv za raspravu o Nacrtu zakona o dopunama Zakona ...

10.01.2025

Javna rasprava o izmjenama Zakona o državnoj ...

Preuzmi dokument: Zakon o državnoj službi USK

04.11.2024

Ministarstvo privrede USK poziva građane ...

Ministarstvo privrede Unsko-sanskog kantona je pripremilo Nacrt Strategije razvoja ...

Javni pozivi i konkursi

22.05.2025

Rezultati po Javnom pozivu "Podrška udruženjima ...

Preuzmi dokument: Preliminarna rang lista korisnika sredstava; Lista podnosilaca ...

22.05.2025

Javni poziv na uvid u idejni projekat za ...

Preuzmi dokument: Javni poziv na uvid u idejni projekat za izdavanje urbanističke ...

20.05.2025

Javni poziv za izbor privatnog partnera za ...

Preuzmi dokument: Javni poziv za izbor privatnog partnera za projekat javno-privatnog ...

12.05.2025

Javni poziv neprofitnim organizacijama za ...

Preuzmi dokument: Javni poziv neprofitnim organizacijama za sufinansiranje ...

Javne Nabavke

22.05.2025

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

24.04.2025

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Preuzmu dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

22.04.2025

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

22.04.2025

Odluka o poništenju i ponovnom pokretanju ...

Preuzmi dokument: Odluka o poništenju i ponovnom pokretanju postupka ...


Bihac
Datum: 22.05.2025.
Vrijeme: 12h
Temperatura: 21°C
Polutant: Koncentracija: Index:
pm2.5: 5 17
pm10: 6 6
CO: 0 0
O3: 91 38
SO2: 1 0
NO2: 6 3

Indeks kvaliteta zraka - legenda
nema mjerenja  
dobar 0 - 50
umjeren 51 - 100
nezdrav za osjetljive grupe 101 - 150
nezdrav 151 - 200
veoma nezdrav 201 - 300
opasan 301 - 500

Kontakt

Adresa

Ulica Alije Đerzeleza br. 2
77000 Bihać
BiH

Centrala:
+387 37 316 - 000
+387 37 316 - 050

Kabinet premijera:
037 227 - 801
037 227 - 802
037 227 - 803 (fax)

E-mail:
premijer@vladausk.ba

Obavještenja iz Vlade

Obavještenja iz ministarstava