Nadležnost Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima
(1) Poslovi iz nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima i Pisarnicu odnose se na:
a) analizu i upravljanje ljudskim resursima;
b) voÄ‘enje personalne dokumentacije (matiÄne knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
c) izradu rješenja (o prijemu, rasporedu, premještaju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr.);
d) izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
e) pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
f) obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Pravilniku o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine i Uputstvu o naÄinu vršenja kancelarijskog poslovanja;
g) organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavođenja, raspoređivanja, razvođenja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema.
(2) Poslovi iz nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima obavljaju se poslovi koji se odnose na:
a) analizu i upravljanje ljudskim resursima;
b) voÄ‘enje personalne dokumentacije (matiÄne knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
c) izradu rješenja (o prijemu, rasporedu, premještaju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
d) izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
e) pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje i sl.
(3) Poslovi nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima koji se obavljaju u Pisarnici odnose se na:
a) obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Pravilniku o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine i Uputstvu o naÄinu vršenja kancelarijskog poslovanja;
b) organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavođenja, raspoređivanja, razvođenja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema.
Budite obaviješteni putem e-maila:
Preuzmi dokumente: ZakljuÄak Skupštine Nacrt Zakona o socijalnom ...
Preuzmi dokumente: Program javne rasprave Poziv na Javnu raspravu za predstavnike ...
Ministarstvo za građenje, prostorno uređenje i zaštitu okoliša postupajući ...
Ministarstvo za građenje, prostorno uređenje i zaštitu okoliša postupajući ...
Preuzmi dokumente: Javni poziv za dodjelu područja djelovanja za vetereniraske ...
JAVNI POZIV odvoz, zbrinjavanje i reciklažu bezvrijedne arhivske građe - starog ...
Javni poziv na uvid u Idejni projekat za izgradnju fotonaponske elektrane „Carpet ...
Preuzmi dokument (PDF): Ured Vlade: Obavijest Ured Vlade: Izjava o nepostojanju ...
Preuzmi dokument
Izvještaj o izvršenju Budžeta USK-a za period:
Saznaj više o ministarstvima
Ulica Alije Äerzeleza br. 2
77000 Bihać
BiH
Centrala:
+387 37 316 - 000
+387 37 316 - 050
Kabinet premijera:
037 227 - 801
037 227 - 802
037 227 - 803 (fax)
E-mail:
premijer@vladausk.ba