Nadležnost Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima
(1) Poslovi iz nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima i Pisarnicu odnose se na:
a) analizu i upravljanje ljudskim resursima;
b) voÄ‘enje personalne dokumentacije (matiÄne knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
c) izradu rješenja (o prijemu, rasporedu, premještaju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr.);
d) izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
e) pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
f) obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Pravilniku o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine i Uputstvu o naÄinu vršenja kancelarijskog poslovanja;
g) organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavođenja, raspoređivanja, razvođenja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema.
(2) Poslovi iz nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima obavljaju se poslovi koji se odnose na:
a) analizu i upravljanje ljudskim resursima;
b) voÄ‘enje personalne dokumentacije (matiÄne knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
c) izradu rješenja (o prijemu, rasporedu, premještaju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
d) izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
e) pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje i sl.
(3) Poslovi nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima koji se obavljaju u Pisarnici odnose se na:
a) obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Pravilniku o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine i Uputstvu o naÄinu vršenja kancelarijskog poslovanja;
b) organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavođenja, raspoređivanja, razvođenja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema.
Preuzmi dokument: Javna rasprava o Nacrtu Zakona o izmjenama i dopunama Zakona ...
Preuzmi dokument: Javni poziv za raspravu o Nacrtu zakona o dopunama Zakona ...
Preuzmi dokument: Zakon o državnoj službi USK
Ministarstvo privrede Unsko-sanskog kantona je pripremilo Nacrt Strategije razvoja ...
Preuzmi dokument: Preliminarna rang lista korisnika sredstava; Lista podnosilaca ...
Preuzmi dokument: Javni poziv na uvid u idejni projekat za izdavanje urbanističke ...
Preuzmi dokument: Javni poziv za izbor privatnog partnera za projekat javno-privatnog ...
Preuzmi dokument: Javni poziv neprofitnim organizacijama za sufinansiranje ...
Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Preuzmu dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Preuzmi dokument: Odluka o poništenju i ponovnom pokretanju postupka ...
Saznaj više o ministarstvima
Download sekcija
Hronološki registar propisa objavljenih u "Službenom glasniku USK":
Datum: | 22.05.2025. | |
Vrijeme: | 12h | |
Temperatura: | 21°C | |
Polutant: | Koncentracija: | Index: |
pm2.5: | 5 | 17 |
pm10: | 6 | 6 |
CO: | 0 | 0 |
O3: | 91 | 38 |
SO2: | 1 | 0 |
NO2: | 6 | 3 |
nema mjerenja | |
dobar | 0 - 50 |
umjeren | 51 - 100 |
nezdrav za osjetljive grupe | 101 - 150 |
nezdrav | 151 - 200 |
veoma nezdrav | 201 - 300 |
opasan | 301 - 500 |
Ulica Alije Đerzeleza br. 2
77000 Bihać
BiH
Centrala:
+387 37 316 - 000
+387 37 316 - 050
Kabinet premijera:
037 227 - 801
037 227 - 802
037 227 - 803 (fax)
E-mail:
premijer@vladausk.ba