Sektor za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima

27.11.2017 - 00:00 by Administrator

Nadležnost Sektora za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima

    1. U Sektoru za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima obavljaju se poslovi koji se odnose na:
      • izradu godišnjeg plana potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija i tijela Vlade;
      • provođenje procedure nabavki iskazanih u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade (budžetskih korisnika) shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
      • pružanje pomoći kod izrade tenderske dokumentacije vezane za javne nabavke iskazane u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, uprava i ustanova shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
      • pripremu tekstova javnih tendera po prethodno dobivenoj saglasnosti Vlade;
      • oglašavanje tendera i javnih oglasa;
      • stručne poslove za Komisiju za izbor najpovoljnijih ponuda po raspisanim       tenderima – javnim oglasima, shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i drugim važećim propisima;
      • izradu plana korištenja sredstava budžeta Unsko – sanskog kantona za potrebe Ureda;
      • pripremanje finansijske dokumentacije za korištenje finansijskih sredstava i fakturisanja iste;
      • pripremanje informacija, izvještaja, uputstava po nalogu Vlade;
      • vođenje evidencije o nekretninama u vlasništvu Vlade Unsko – sanskog kantona kojim raspolaže i upravlja Vlada Unsko – sanskog kantona;
      • analizu i upravljanje ljudskim resursima;
      • vođenje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
      • izradu rješenja i ugovora iz radnog odnosa (o prijemu, rasporedu, premještanju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
      • izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
      • vođenje evidencije o radnim knjižicama;
      • pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
      • obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Uredbi o kancelarijskom poslovanju i Uputstvu o načinu i vršenju kancelarijskog poslovanja;
      • organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavođenja, raspoređivanja, razvođenja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema.

Poslovi iz nadležnosti Sektora za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja  ljudskim resursima koji se obavljaju u Odsjeku za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima odnose se na :

    • izradu godišnjeg plana potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade;
    • provođenje procedure nabavki iskazanih u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade (budžetskih korisnika) shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
    • pružanje pomoći kod izrade tenderske dokumentacije vezane za javne nabavke iskazane u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravanih organizacija i tijela Vlade shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
    • pripremu tekstova javnih tendera po prethodno dobivenoj saglasnosti Vlade;
    • oglašavanje tendera i javnih oglasa;
    • stručne poslove za Komisiju za izbor najpovoljnijih ponuda po raspisanim       tenderima – javnim oglasima, shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i drugim važećim propisima;
    • izradu plana korištenja sredstava budžeta Unsko – sanskog kantona za potrebe Ureda;
    • pripremanje finansijske dokumentacije za korištenje finansijskih sredstava i fakturisanja iste;
    • pripremanje informacija, izvještaja, uputstava po nalogu Vlade;
    • vođenje evidencije o nekretninama u vlasništvu Vlade Unsko – sanskog kantona kojim raspolaže i upravlja Vlada Unsko – sanskog kantona;
    • analizu i upravljanje ljudskim resursima;
    • vođenje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
    • izradu rješenja i ugovora iz radnog odnosa (o prijemu, rasporedu, premještanju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
    • izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
    • vođenje evidencije o radnim knjižicama;
    • pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
    • obavljanje i drugih stručnih poslova u skladu sa zakonom i drugim propisima.

Newsletter

Budite obaviješteni putem e-maila:

Kalendar dešavanja

Javne rasprave

04.11.2020

Javna rasprava o Nacrtu Zakona o izmjenama ...

Ovim putem obavještavamo sve građane Unsko-sanskog kantona da Ministarstvo ...

17.09.2020

Javna rasprava

Javna rasprava

20.07.2020

Ministarstvo privrede organiziralo je i sprovelo ...

U periodu od 15.07.2020. do 17.07.2020. godine, Ministarstvo privrede organiziralo ...

18.11.2019

Poziv na Javnu raspravu o nacrtu Zakona o ...

PREUZMI DOKUMENT: Poziv na Javnu raspravu o nacrtu Zakona o prijavljivanju ...

Javni pozivi i konkursi

06.08.2021

PONOVNI JAVNI POZIV za podnošenje prijava ...

PREUZMI DOKUMENT: PONOVNI JAVNI POZIV za podnošenje prijava za učešće ...

30.07.2021

Javni poziv za kandidiranje projekata za ...

Preuzmi dokumente: Javni poziv za kandidiranje projekata za dodjelu namjenskih ...

30.07.2021

Javni oglas za prijem namještenika na neodređeno ...

Preuzmi dokument: Javni oglas za prijem namještenika na neodređeno ...

30.07.2021

Javni konkurs za prijem državnog službenika ...

Preuzmi konkurs: Javni konkurs za prijem državnog službenika na određeno ...

Javne Nabavke

25.07.2021

Nabavka usluga sređivanja arhivske registraturne ...

Nabavka usluga sređivanja arhivske registraturne građe

25.07.2021

Nabavka kompjuterske opreme

Nabavka kompjuterske opreme

25.07.2021

Nabavka kompjuterske opreme

Nabavka kompjuterske opreme

16.07.2021

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača