Sektor za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima

20.10.2021 - 00:00 by Administrator

Nadležnost Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima

(1)    Poslovi iz nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima i Pisarnicu odnose se na: 

a)    analizu i upravljanje ljudskim resursima;
b)    vođenje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
c)    izradu rješenja (o prijemu, rasporedu, premještaju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr.);
d)    izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
e)    pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
f)    obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Pravilniku o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine i Uputstvu o načinu vršenja kancelarijskog poslovanja;
g)    organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavođenja, raspoređivanja, razvođenja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema. 

(2)    Poslovi iz nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima obavljaju se poslovi koji se odnose na: 

a)    analizu i upravljanje ljudskim resursima;
b)    vođenje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
c)    izradu rješenja (o prijemu, rasporedu, premještaju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
d)    izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
e)    pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje i sl. 

(3)    Poslovi nadležnosti Sektora za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima koji se obavljaju u Pisarnici odnose se na: 

a)    obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Pravilniku o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine i Uputstvu o načinu vršenja kancelarijskog poslovanja;
b)    organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavođenja, raspoređivanja, razvođenja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema. 

 

Newsletter

Budite obaviješteni putem e-maila:

Kalendar dešavanja

Javne rasprave

04.11.2020

Javna rasprava o Nacrtu Zakona o izmjenama ...

Ovim putem obavještavamo sve građane Unsko-sanskog kantona da Ministarstvo ...

17.09.2020

Javna rasprava

Javna rasprava

20.07.2020

Ministarstvo privrede organiziralo je i sprovelo ...

U periodu od 15.07.2020. do 17.07.2020. godine, Ministarstvo privrede organiziralo ...

18.11.2019

Poziv na Javnu raspravu o nacrtu Zakona o ...

PREUZMI DOKUMENT: Poziv na Javnu raspravu o nacrtu Zakona o prijavljivanju ...

Javni pozivi i konkursi

07.12.2021

JAVNI OGLAS za prijem namještenika na neodređeno ...

JAVNI OGLAS za prijem namještenika na neodređeno vrijeme u Upravi policije ...

30.11.2021

JAVNI KONKURS za popunu upražnjenih radnih ...

JAVNI KONKURS za popunu upražnjenih radnih mjesta policijskih službenika u Upravi ...

24.11.2021

Poziv za konsultacije o Trogodišnjem planu ...

Zakonom o razvojnom planiranju i upravljanju razvojem u Federaciji Bosne i Hercegovine ...

24.11.2021

Javni poziv za odabir korisnika kreditnih ...

Preuzmi dokument: Javni poziv za odabir korisnika kreditnih sredstava uz subvencioniranje ...

Javne Nabavke

29.11.2021

Nabavka i zamjena auto guma

Nabavka i zamjena auto guma

18.11.2021

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača 2021.

16.11.2021

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

16.11.2021

Nabavka sitnog ručnog alata, bušilica, ...

Nabavka sitnog ručnog alata, bušilica, brusilica i instrumenata