Sektor za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima

27.11.2017 - 00:00 by Administrator

Nadležnost Sektora za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima

    1. U Sektoru za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima obavljaju se poslovi koji se odnose na:
      • izradu godišnjeg plana potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija i tijela Vlade;
      • provođenje procedure nabavki iskazanih u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade (budžetskih korisnika) shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
      • pružanje pomoći kod izrade tenderske dokumentacije vezane za javne nabavke iskazane u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, uprava i ustanova shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
      • pripremu tekstova javnih tendera po prethodno dobivenoj saglasnosti Vlade;
      • oglašavanje tendera i javnih oglasa;
      • stručne poslove za Komisiju za izbor najpovoljnijih ponuda po raspisanim       tenderima – javnim oglasima, shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i drugim važećim propisima;
      • izradu plana korištenja sredstava budžeta Unsko – sanskog kantona za potrebe Ureda;
      • pripremanje finansijske dokumentacije za korištenje finansijskih sredstava i fakturisanja iste;
      • pripremanje informacija, izvještaja, uputstava po nalogu Vlade;
      • vođenje evidencije o nekretninama u vlasništvu Vlade Unsko – sanskog kantona kojim raspolaže i upravlja Vlada Unsko – sanskog kantona;
      • analizu i upravljanje ljudskim resursima;
      • vođenje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
      • izradu rješenja i ugovora iz radnog odnosa (o prijemu, rasporedu, premještanju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
      • izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
      • vođenje evidencije o radnim knjižicama;
      • pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
      • obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Uredbi o kancelarijskom poslovanju i Uputstvu o načinu i vršenju kancelarijskog poslovanja;
      • organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavođenja, raspoređivanja, razvođenja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema.

Poslovi iz nadležnosti Sektora za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja  ljudskim resursima koji se obavljaju u Odsjeku za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima odnose se na :

    • izradu godišnjeg plana potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade;
    • provođenje procedure nabavki iskazanih u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade (budžetskih korisnika) shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
    • pružanje pomoći kod izrade tenderske dokumentacije vezane za javne nabavke iskazane u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravanih organizacija i tijela Vlade shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
    • pripremu tekstova javnih tendera po prethodno dobivenoj saglasnosti Vlade;
    • oglašavanje tendera i javnih oglasa;
    • stručne poslove za Komisiju za izbor najpovoljnijih ponuda po raspisanim       tenderima – javnim oglasima, shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i drugim važećim propisima;
    • izradu plana korištenja sredstava budžeta Unsko – sanskog kantona za potrebe Ureda;
    • pripremanje finansijske dokumentacije za korištenje finansijskih sredstava i fakturisanja iste;
    • pripremanje informacija, izvještaja, uputstava po nalogu Vlade;
    • vođenje evidencije o nekretninama u vlasništvu Vlade Unsko – sanskog kantona kojim raspolaže i upravlja Vlada Unsko – sanskog kantona;
    • analizu i upravljanje ljudskim resursima;
    • vođenje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
    • izradu rješenja i ugovora iz radnog odnosa (o prijemu, rasporedu, premještanju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
    • izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
    • vođenje evidencije o radnim knjižicama;
    • pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
    • obavljanje i drugih stručnih poslova u skladu sa zakonom i drugim propisima.

Newsletter

Budite obaviješteni putem e-maila:

Kalendar dešavanja

Javne rasprave

04.11.2020

Javna rasprava o Nacrtu Zakona o izmjenama ...

Ovim putem obavještavamo sve građane Unsko-sanskog kantona da Ministarstvo ...

17.09.2020

Javna rasprava

Javna rasprava

20.07.2020

Ministarstvo privrede organiziralo je i sprovelo ...

U periodu od 15.07.2020. do 17.07.2020. godine, Ministarstvo privrede organiziralo ...

18.11.2019

Poziv na Javnu raspravu o nacrtu Zakona o ...

PREUZMI DOKUMENT: Poziv na Javnu raspravu o nacrtu Zakona o prijavljivanju ...

Javni pozivi i konkursi

15.09.2021

Uvid u Idejni projekat za izgradnju parka ...

Uvid u Idejni projekat za izgradnju parka fotonaponskih elektrana ASA - lokacija ...

07.09.2021

PONOVNI JAVNI POZIV - Uprava policije Ministarstva ...

Na osnovu saglasnosti Vlade Unsko-sanskog kantona Odluka broj: 03-017-3212/2021 od ...

03.09.2021

Javni poziv za izdavanje u zakup prostora ...

Javni poziv za izdavanje u zakup prostora za  obavljanje usluga javnog prometa, ...

01.09.2021

Javni poziv za finansiranje/sufinansiranje ...

Preuzmi dokumentaciju: Javni poziv za finansiranje/sufinansiranje projekata, ...

Javne Nabavke

13.09.2021

Odluka o izboru najpovoljnijem ponuđaču

Odluka o izboru najpovoljnijem ponuđaču

13.09.2021

Nabavka usluga izrada i implementacija dodatnih ...

Nabavka usluga izrada i implementacija dodatnih modula e-protokol

25.07.2021

Nabavka usluga sređivanja arhivske registraturne ...

Nabavka usluga sređivanja arhivske registraturne građe

25.07.2021

Nabavka kompjuterske opreme

Nabavka kompjuterske opreme