Sektor za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima

27.11.2017 - 00:00 by Administrator

Nadležnost Sektora za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima

    1. U Sektoru za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima obavljaju se poslovi koji se odnose na:
      • izradu godišnjeg plana potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija i tijela Vlade;
      • provođenje procedure nabavki iskazanih u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade (budžetskih korisnika) shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
      • pružanje pomoći kod izrade tenderske dokumentacije vezane za javne nabavke iskazane u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, uprava i ustanova shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
      • pripremu tekstova javnih tendera po prethodno dobivenoj saglasnosti Vlade;
      • oglašavanje tendera i javnih oglasa;
      • stručne poslove za Komisiju za izbor najpovoljnijih ponuda po raspisanim       tenderima – javnim oglasima, shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i drugim važećim propisima;
      • izradu plana korištenja sredstava budžeta Unsko – sanskog kantona za potrebe Ureda;
      • pripremanje finansijske dokumentacije za korištenje finansijskih sredstava i fakturisanja iste;
      • pripremanje informacija, izvještaja, uputstava po nalogu Vlade;
      • vođenje evidencije o nekretninama u vlasništvu Vlade Unsko – sanskog kantona kojim raspolaže i upravlja Vlada Unsko – sanskog kantona;
      • analizu i upravljanje ljudskim resursima;
      • vođenje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
      • izradu rješenja i ugovora iz radnog odnosa (o prijemu, rasporedu, premještanju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
      • izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
      • vođenje evidencije o radnim knjižicama;
      • pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
      • obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Uredbi o kancelarijskom poslovanju i Uputstvu o načinu i vršenju kancelarijskog poslovanja;
      • organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavođenja, raspoređivanja, razvođenja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema.

Poslovi iz nadležnosti Sektora za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja  ljudskim resursima koji se obavljaju u Odsjeku za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima odnose se na :

    • izradu godišnjeg plana potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade;
    • provođenje procedure nabavki iskazanih u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade (budžetskih korisnika) shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
    • pružanje pomoći kod izrade tenderske dokumentacije vezane za javne nabavke iskazane u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravanih organizacija i tijela Vlade shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
    • pripremu tekstova javnih tendera po prethodno dobivenoj saglasnosti Vlade;
    • oglašavanje tendera i javnih oglasa;
    • stručne poslove za Komisiju za izbor najpovoljnijih ponuda po raspisanim       tenderima – javnim oglasima, shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i drugim važećim propisima;
    • izradu plana korištenja sredstava budžeta Unsko – sanskog kantona za potrebe Ureda;
    • pripremanje finansijske dokumentacije za korištenje finansijskih sredstava i fakturisanja iste;
    • pripremanje informacija, izvještaja, uputstava po nalogu Vlade;
    • vođenje evidencije o nekretninama u vlasništvu Vlade Unsko – sanskog kantona kojim raspolaže i upravlja Vlada Unsko – sanskog kantona;
    • analizu i upravljanje ljudskim resursima;
    • vođenje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
    • izradu rješenja i ugovora iz radnog odnosa (o prijemu, rasporedu, premještanju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
    • izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
    • vođenje evidencije o radnim knjižicama;
    • pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
    • obavljanje i drugih stručnih poslova u skladu sa zakonom i drugim propisima.

Newsletter

Budite obaviješteni putem e-maila:

Kalendar dešavanja

Nedavni dogadaji

Javne rasprave

12.04.2018

Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture ...

Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta u toku mjeseca maja 2018. godine ...

16.11.2017

Javna rasprava o Nacrtu zakona o izmjenama ...

Predstavnički dom Parlamena Federacije Bosne i Hercegovine  na svojoj 23. redovnoj ...

21.08.2017

POZIV NA JAVNU RASPRAVU O NACRTU ZAKONA O ...

Skupština Unsko-sanskog kantona Zaključkom broj: 01-02-3-494/17 od 10.04.2017. ...

21.08.2017

JAVNE KONSULTACIJE O PREDNACRTU JAVNE POLITIKE ...

Javne konsultacije za Unsko – sanski kanton se održavaju dana 03.07.2017. ...

Javni pozivi i konkursi

18.05.2018

Konkurs za dodjelu stipendija studentima ...

Obrasci  ZAHTJEV ZA DODJELU STIPENDIJE STUDENTIMA ZA AKADEMSKU 2017/2018 ...

17.05.2018

Poništenje Javnog oglasa za izbor i konačno ...

Poništenje Javnog oglasa za izbor i konačno imenovanje predsjednika i članova ...

17.05.2018

PONIŠTENJE Javnog oglasa za nominiranje ...

  Posljednja objava javnog oglasa je u Službenim novinama FBiH br. 36/18 ...

10.05.2018

Poziv za učešće javnosti u postupku izdavanja ...

Poziv za učešće javnosti u postupku izdavanja okolišne dozvole za ...

Javne Nabavke

16.05.2018

Nabavka usluga prevoza

Nabavka usluga prevoza.

03.05.2018

Nabavka kancelarijskog materijala

Nabavka kancelarijskog materijala 

03.05.2018

Nabavka nafte i naftnih derivata

Nabavka nafte i naftnih derivata.

03.05.2018

Nabavka štampanja u toku 2018. god

Nabavka  štampanja u toku 2018. god.