Sektor za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima
27.11.2017 - 00:00 by Administrator
Nadležnost Sektora za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima
-
- U Sektoru za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima obavljaju se poslovi koji se odnose na:
- izradu godišnjeg plana potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija i tijela Vlade;
- provođenje procedure nabavki iskazanih u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade (budžetskih korisnika) shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
- pružanje pomoći kod izrade tenderske dokumentacije vezane za javne nabavke iskazane u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, uprava i ustanova shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
- pripremu tekstova javnih tendera po prethodno dobivenoj saglasnosti Vlade;
- oglašavanje tendera i javnih oglasa;
- stručne poslove za Komisiju za izbor najpovoljnijih ponuda po raspisanim tenderima – javnim oglasima, shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i drugim važećim propisima;
- izradu plana korištenja sredstava budžeta Unsko – sanskog kantona za potrebe Ureda;
- pripremanje finansijske dokumentacije za korištenje finansijskih sredstava i fakturisanja iste;
- pripremanje informacija, izvještaja, uputstava po nalogu Vlade;
- vođenje evidencije o nekretninama u vlasništvu Vlade Unsko – sanskog kantona kojim raspolaže i upravlja Vlada Unsko – sanskog kantona;
- analizu i upravljanje ljudskim resursima;
- vođenje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
- izradu rješenja i ugovora iz radnog odnosa (o prijemu, rasporedu, premještanju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
- izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
- vođenje evidencije o radnim knjižicama;
- pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
- obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Uredbi o kancelarijskom poslovanju i Uputstvu o načinu i vršenju kancelarijskog poslovanja;
- organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavođenja, raspoređivanja, razvođenja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema.
Poslovi iz nadležnosti Sektora za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima koji se obavljaju u Odsjeku za ekonomsko – finansijske poslove, kadrovske poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima odnose se na :
-
- izradu godišnjeg plana potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade;
- provođenje procedure nabavki iskazanih u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade (budžetskih korisnika) shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
- pružanje pomoći kod izrade tenderske dokumentacije vezane za javne nabavke iskazane u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravanih organizacija i tijela Vlade shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
- pripremu tekstova javnih tendera po prethodno dobivenoj saglasnosti Vlade;
- oglašavanje tendera i javnih oglasa;
- stručne poslove za Komisiju za izbor najpovoljnijih ponuda po raspisanim tenderima – javnim oglasima, shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i drugim važećim propisima;
- izradu plana korištenja sredstava budžeta Unsko – sanskog kantona za potrebe Ureda;
- pripremanje finansijske dokumentacije za korištenje finansijskih sredstava i fakturisanja iste;
- pripremanje informacija, izvještaja, uputstava po nalogu Vlade;
- vođenje evidencije o nekretninama u vlasništvu Vlade Unsko – sanskog kantona kojim raspolaže i upravlja Vlada Unsko – sanskog kantona;
- analizu i upravljanje ljudskim resursima;
- vođenje personalne dokumentacije (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
- izradu rješenja i ugovora iz radnog odnosa (o prijemu, rasporedu, premještanju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
- izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
- vođenje evidencije o radnim knjižicama;
- pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
- obavljanje i drugih stručnih poslova u skladu sa zakonom i drugim propisima.