NADLEŽNOSTI - Ured za zajedničke poslove

27.11.2017 - 00:00 by Administrator

 
Nadležnost Ureda za zajedničke poslove Vlade Unsko-sanskog kantona

Ureda za zajedničke poslove Vlade Unsko-sanskog kantona ima sljedeće nadležnosti:

  • izradu godišnjeg plana potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade;
  • provođenje procedure nabavki iskazanih u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i tijela Vlade (budžetskih korisnika) shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
  • pružanje pomoći kod izrade tenderske dokumentacije vezane za javne nabavke iskazane u godišnjem planu potreba za osnovnim sredstvima za rad kantonalnih organa uprave, upravnih organizacija i ustanova i drugih tijela, shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine;
  • pripremu tekstova javnih tendera po prethodno pribavljenoj saglasnosti Vlade;
  • oglašavanje tendera i javnih oglasa;
  • stručne poslove za Komisiju za izbor najpovoljnijih ponuda po raspisanim       tenderima – javnim oglasima, shodno Zakonu o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i drugim važećim propisima;
  • izradu plana korištenja sredstava budžeta Unsko – sanskog kantona za potrebe Ureda;
  • pripremanje finansijske dokumentacije za korištenje finansijskih sredstava i fakturisanja iste;
  • pripremanje informacija, izvještaja, uputstava po nalogu Vlade;
  • vođenje evidencije o nekretninama u vlasništvu Vlade Unsko – sanskog kantona kojim raspolaže i upravlja Vlada Unsko – sanskog kantona;
  • analizu i upravljanje ljudskim resursima;
  • vođenje personalne dokumentacije zaposlenih u kantonalnim organima uprave i upravnim organizacijama, stručnim i drugim službama (matične knjige zaposlenih, dosjea, prijave i odjave zaposlenika, uvjerenja i sl.);
  • izradu rješenja i ugovora iz radnog odnosa (o prijemu, rasporedu, premještanju, prestanku radnog odnosa, odmorima, odsustvima, naknadama, i dr. );
  • izdavanje uvjerenja na osnovu službene evidencije zaposlenih;
  •  vođenje evidencije o radnim knjižicama;
  • pripremanje dokumentacije za prijem, unapređenje, nagrađivanje, prestanak radnog odnosa, penzionisanje;
  • obavljanje poslova kancelarijskog poslovanja shodno Uredbi o kancelarijskom poslovanju i Uputstvu o načinu i vršenju kancelarijskog poslovanja;
  • organiziranje, planiranje i razvoj prijema, zavođenja, raspoređivanja, razvođenja, opreme i arhiviranje službene dokumentacije uz primjenu IK sistema.
  • izradu analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala na osnovi odgovarajućih podataka u oblasti informisanja javnosti;
  • izradu planova i programa, dokumenata za informisanje javnosti o radu Ureda;
  • ostvarivanje stalne saradnje sa redakcijama dnevne i druge štampe, radija i televizije;
  • izradu javnih saopćenja o pitanjima koja odredi Premijer Kantona;
  • pripremu obavještenja za javnost i druge informativne materijale o radu Vlade i kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija;
  • organiziranje medijskog praćenja rada Vlade Unsko – sanskog kantona i kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija, stručnih i drugih službi;
  • organiziranje press – konferencija i intervjua;
  • uređenje i održavanje web stranice Vlade Kantona i Premijera Kantona;
  • uređenje i redakciju biltena, publikacija, brošura i obavljanje poslova u vezi sa izdavanjem istih;
  • arhiviranje štampe, prikupljanje podataka, kompjuterska obrada i pohranjivanje podataka koji se prezentuju preko web stranice Premijera kantona i Vlade Kantona, interneta i ostalih vrsta multimedijalne reprezentacije;
  • -prikupljanje podataka o radu Premijera i kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija koji su potrebni za informisanje javnosti;
  • pripremanje foto i druge dokumentacije kojom se predstavlja Unsko – sanski kanton;
  • uspostavljanje i povezivanje u jedinstvenu informacionu mrežu kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija;
  • organiziranje, planiranje i razvoj integralnog informacionog komunikacionog sistema kantonalnih organa uprave i upravnih organizacija za uspostavu elektronske Vlade;
  • održavanje stanova vezanih za vršenje službene dužnosti, odnosno vršenje određene funkcije;
  • investiciono i tekuće održavanje službenih zgrada, uredskog prostora, instalacija i inventara, te drugih objekata u vlasništvu Vlade i njenih tijela;
  • podršku u poslovima održavanja tehničko – informatičke, elektroničke i uredske opreme i uređaja;
  • umnožavanje, slaganje i spajanje materijala vezanih za rad Vlade;
  • tonsko snimanje sjednica Vlade;
  • unutarnje osiguranje poslovnih zgrada kojima raspolažu ili koje koriste kantonalna tijela, ako to osiguranje nije rješeno na drugi način;
  • prijevoz službenim vozilima, njihovo garažiranje i održavanje, ako to nije rješeno na drugi način;
  • posluživanje toplih i hladnih napitaka;
  • zagrijavanje službenih prostorija;
  • čišćenje poslovnog i drugo prostora;
  • obavljanje i drugih stručnih poslova u skladu sa zakonom i drugim propisima.

Newsletter

Budite obaviješteni putem e-maila:

Kalendar dešavanja

Javne rasprave

20.07.2020

Ministarstvo privrede organiziralo je i sprovelo ...

U periodu od 15.07.2020. do 17.07.2020. godine, Ministarstvo privrede organiziralo ...

18.11.2019

Poziv na Javnu raspravu o nacrtu Zakona o ...

PREUZMI DOKUMENT: Poziv na Javnu raspravu o nacrtu Zakona o prijavljivanju ...

15.11.2019

Poziv na Javnu raspravu o Nacrtu Zakona o ...

Preuzmi dokument: Poziv na Javnu raspravu o Nacrtu Zakona o ugostiteljstvu F BiH

12.11.2019

Obavijest i poziv na javnu raspravu

Preuzmi dokumente: Obavijest i poziv na javnu raspravu Zakon o izmjenama ...

Javni pozivi i konkursi

12.08.2020

Javni poziv za javnu raspravu o Nacrtu Zakona ...

Preuzmi DOKUMENT: Zakon o obrazovanju odraslih nacrt-USVOJENI NACRT.docx

12.08.2020

Javni poziv

Javni poziv.

28.07.2020

Javni poziv za konsultacije zainteresirane ...

Preuzmi dokumente: Javni poziv za konsultacije zainteresirane javnosti za izradu ...

24.07.2020

Javni poziv za prijavu kandidata za dopunske ...

PREUZMI DOKUMENT: Javni poziv za prijavu kandidata za dopunske članove ispitne ...

Javne Nabavke

20.07.2020

LOT – 2 - Nabavka usluga fiksne telefonije

LOT – 2 - Nabavka usluga fiksne telefonije

30.06.2020

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Preuzmi PDF dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - 30. juni 2020

30.06.2020

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - 30. juni 2020.

30.06.2020

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača