Na prijedlog Ministarstva zdravstva, rada i socijalne politike, Vlada Unsko-sanskog kantona, na sjednici održanoj danas u Bihaću, dala je saglasnost na usaglašeni Kolektivni ugovor o pravima i obavezama poslodavaca i radnika u oblasti zdravstva na teritoriji Unsko-sanskog kantona
Tekst je usaglašen na sjednici održanoj dana 17.12.2021.godine sa PregovaraÄkim timom Vlade Unsko-sanskog kantona, PregovaraÄkim timom Nezavisnog strukovnog sindikata radnika zaposlenih u zdravstvu Unsko-sanskog kantona i PregovaraÄkim timom Strukovnog sindikata doktora medicine i stomatologije Unsko-sanskog kantona.
- U septembru 2021.godine, Kolektivni ugovor za oblast zdravstva na podruÄju Unsko-sanskog kantona, koji je bio zakljuÄen na period od godinu dana, prestao je da važi. U skladu sa Zakonom o radu Kolektivni ugovor se primjenjivao još tri mjeseca po isteku perioda na koji je zakljuÄen. Vlada Unsko-sanskog kantona, Nezavisni strukovni sindikat radnika zaposlenih u zdravstvu Unsko-sanskog kantona i Strukovni sindikat doktora medicine i stomatologije imenovali su PregovaraÄke timove za pregovore o zakljuÄivanju novog Kolektívnog ugovora za oblast zdravstva na podruÄju Unsko-sanskog kantona.
PregovaraÄki timovi su, nakon više sastanaka, 17.12.2021.godine usaglasili tekst Kolektivnog ugovora o pravima i obavezama poslodavaca i radnika u oblasti zdravstva na teritoriji Unsko-sanskog kantona. Tekst Kolektivnog ugovora je, gotovo, identiÄan zadnjem Kolektivnom ugovoru. Najveća izmjena dogodila se u Älanu u kojem su definisani koeficijenti za isplatu plaća. Svi koeficijenti povećani su za 0,3 koeficijenta. Shodno tome doći će do povećanja i određenih prinadležnosti, koje su došle kao posljedica povećanja koeficijenata. Za provođenje Kolektivnog ugovora u 2022. godini, potrebno je u javno zdravstvo ubrizgati dodatnih cca 6.000.000 KM. Dogovoreno je da će se sredstva namiriti iz povećanih vlastitih prihoda, ušteda, odnosno smanjenju rashoda zdravstvenih ustanova, te najvećim dijelom iz sredstava Zavoda zdravstvenog osiguranja. Zavod zdravstvenog osiguranja će u Finansijskom planu za 2022.godinu predložiti povećanje vrijednosti boda za finansiranje zdravstvenih usluga, i to sa 1,06 KM, koliko iznosi vrijednost boda u 2021.godini, na 1,15 KM za 2022.godinu. To je povećanje iznosa za finansiranje zdravstvene zaštite u 2022.godini više od 4.000.000 KM, obrazložio je ministar zdravstva, rada i socijalne politike Muris Halkić koji je danas ovlašten da potpiše Kolektivni ugovor.
Na današnjoj sjednici Vlada USK utvrdila je i prijedlog Odluke o davanju saglasnosti na Odluku o privremenom finansiranju Zavoda zdravstvenog osiguranja Unsko-sanskog kantona za period 01.01.do 31.03.2022. godine i isti uputila Skupštini USK na odluÄivanje.
Vlada USK usvojila je danas i Program javnih investicija USJ za period 2022-2024. godinu.
Na prijedlog Ministarstva za pitanja boraca i RVI usvojena je Odluka o raspodjeli sredstava za finansiranje redovne djelatnosti kantonalnih udruženja branilaca.
PredstavniÄki dom Parlamena Federacije Bosne i Hercegovine na svojoj 23. ...
Preuzmi dokuement: Javni poziv za prodaju motornih vozila putem javnog nadmetanja ...
Preuzmi dokument: Javni oglas za prijem namještenika na određeno vrijeme ...
U cilju pripreme programa stručnog usavrašavanja za 2024. godinu Agencija ...
Preuzmi dokument: Javni poziv za podnošenje prijava za finansiranje ...
Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Preuzmi dokument: Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Preuzmi dokument: Odluka o poništenju postupka javne nabavke
Saznaj više o ministarstvima
Download sekcija
Hronološki registar propisa objavljenih u "Službenom glasniku USK":
Ulica Alije Đerzeleza br. 2
77000 Bihać
BiH
Centrala:
+387 37 316 - 000
+387 37 316 - 050
Kabinet premijera:
037 227 - 801
037 227 - 802
037 227 - 803 (fax)
E-mail:
premijer@vladausk.ba
37. sjednica Vlade Unsko-sanskog kantona
Zakonom o razvojnom planiranju i upravljanju razvojem u Federaciji Bosne i Hercegovine ...
37. sjednica Vlade Unsko-sanskog kantona